top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 19 לחודש

עודכן: 8 בינו׳

נולדתם ב- 19 לחודש? יש לכם היום יום הולדת? הפוסט הזה הוא אישי עבורכם. יום לידה 19 המציא את המושג – " כל מה שלא הורג אותנו, מחשל אותנו". יום לידה 19 משלב בתוכו אנרגיות של יסוד האש, השפעה של השמש (1) ומאדים (9) מה שמושך אליו "מלחמות" ו"מאבקים". המספר 1 משויך לשמש. זאת אנרגיה המבטאת מזג נעים שמחה ובדרך כלל אופטימיות. המספר 9 משויך לכוכב מאדים, זאת אנרגיה שיש בה כח השתלטות, שליטה וגם שתלטנות. ילידי ה- 19 בחודש נושאים עימם כושר לחימה, לא מוותרים לאחרים וגם לא לעצמם. לעיתים דינמיים ומתפרצים. ובנימה אישית אתם: - יוצרים קשר מהיר, מקוריים, זקוקים למרחב מחייה ועצמאות. אוהבים חידושים ולכן תמיד תהיו צעירים בנשמה. מנהיגים מלידה, בעלי כושר ביצוע מעולה.

יצירתיים ואוהבים תנועה, מה שמחייב אתכם לא לשקוד על השמרים ולפעול לשינוי

וטרנספורמציה במהלך חייכם.

המספר 19 מדבר על התחלה וסוף, והוא הסימבול של גלגל היצירה המגיע לשלמות.

יש בכם עוצמות של כוח הישרדות והתחדשות וכמו ציפור האש ביכולתכם לנסוק מחדש. הכל תלוי בכם ובדרך שלכם לקחת אחריות על החיים וההגשמה שלכם.


לילידי ה- 19/6

ביסודכם אתם עדינים ולכן גם פגיעים מאוד. אתם מזדהים עם בעיות של אחרים ולעיתים לוחמים עבורם את "מלחמות הצדק" ושוכחים את עצמכם.

חופש הוא דבר סובייקטיבי הנמצא בראש, כדי ליצור את החופש הפנימי עליכם לחשוב ולפעול

למען מימוש הצורך שלכם ולא לוותר מתוך ריצוי או רצון למצוא חן.

הטרנספורמציה המטיבה עמכם היא הפיכת עוצמת הלחימה שבכם לעוצמת הרכות. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת. -------------------------------------------------------------------------- האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777 לילדי יום ההולדת ה- 19/6 הטבה של 10% הנחה למזמינים ייעוץ עד ה- 30/6. #המתנה #ייעוץ_אישי #לחיות_בקלות


bottom of page