top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 23 בחודש

עודכן: 8 בינו׳

נולדת ב- 23 לחודש? יש לך היום יום הולדת?

מחכה לך מתנה ממני, (בסוף הדף) מכירים מישהו שנולד היום? אשמח שתעבירו לו.

כילידי ה- 23 בחודש אתם נושאים בתוככם גם את האנרגיה של המספר 5. סביר כי במהלך דרככם תתמודדו עם נושאים הקשורים ל:- חופש פנימי - תנועה - שינוי - תקשורת, גיוון.

הסימבול של המספר 5 הוא מרקורי, מה שאומר תנועה מהירה, תקשורת והעברת מידע, סחורה וכד'

שנינות, כישרון לעסקים, דיפלומטיה וחכמה. 5 זה חמשת החושים, נסיעות וכיף. האות החמישית באלף בית "ה" היא סמל לחיים ולכוח החיות של האדם.

כילידי 23 בחודש אתם אוהבים חופש, שואפים להתנסויות חדשות, שינויים ונסיעות. יש בתוככם אנרגיה מבעבעת כמו של מנוע טורבו שלא מאפשרת לכם לשבת בשקט. אתם מהירי תפיסה, אוהבים ללמוד ולאסוף יידע בהרבה תחומי חיים. יש בכם יכולת להניע אחרים בזכות יכולת הדיבור והשכנוע שלכם. אתם אוהבי חדשנות, יש בכם סקרנות ושאיפה להיות בסביבת אנשים וחברה. אתם מסוגלים לתמרן בין הרבה עיסוקים וקריירות. אתם מאילה שאוהבים את החיים ותעדיפו בני זוג דינמיים ואינטליגנטים. היכולת שלכם לשנות והחכמה שלכם מאפשרת לכם לראות את המצב במגוון דרכים מה שמאפשר לכם להסתגל לשינויים וחדשנות. אתם אוהבים קשרים ומשפחה אך אינכם אוהבים להרגיש כבולים למסגרת, או למסורת. המוטו שלכם הוא תנועה מתוך חופש.

מאתגר לכם לנתק קשרים ולעיתים תמצאו את עצמכם במערכות יחסים אמביוולנטיות.



ובאופן אישי לילדי ה- 23:-

יש בכם אנרגיה בוגרת וצעירה גם יחד, מה שמאפשר לכם להיות ולהבין אנשים בגילאים וגישות שונות.

ככל שתתקרבו לרגשותיכם תוכלו להביע אותם ברגע האמת. שמירת הדברים בלב והרצון שלכם להביע עלולים ליצור "פיצוצים" בתוככם ומחוץ לכם.


כילידי ה- 23 יש בכם רצון ושאיפה להיות למען המשפחה והחברה. חשוב לאפשר את העצמאות לקרובים לכם ולאפשר להם את העצמאות שלהם.

אתם אנשים שמחים בדרך כלל, מכילים ועוטפים כיף להיות אתכם.


אתם אנשים שיכולים להתאקלם במהרה בכל מקום, קשה לעצור אתכם ואתם מביאים אתכם רוח רעננה ותנועה לסביבה שלכם. בידכם גלגל התנועה. -------------------------------------------------------------------------- האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777

לילדי יום ההולדת ה- 23 מתנה ממני: מתן מסר אישי כתשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.

bottom of page