top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 24 בחודש

עודכן: 8 בינו׳

נולדת ב- 24 לחודש? יש לך היום יום הולדת? מחכה לך מתנה ממני, (בסוף הדף) מכירים מישהו שנולד היום? אשמח שתעבירו לו.


כילידי ה- 24 בחודש אתם נושאים בתוככם גם את האנרגיה של המספר 6. סביר כי במהלך דרככם תתמודדו עם נושאים הקשורים ל: איזון - אחריות - אהבה - משמעת - שירות הומניטרי - יופי. אלת היופי ונוס היא הסימבול של המספר 6. ונוס מייצגת אהבה, יופי, סימפטיה, הערצה ותהילה.

אתם שואפים לאיזון מושלם אך החיים החיים מאתגרים אתכם ואיזון אינו נשמר לאורך זמן.

שינויים אלו גורמים לכם שוב ושוב לתור אחר איזון ושלווה מה שעלול לעייף ולהתיש אתכם. פעילות כגון אומנות לחימה, טאי צ'י, יוגה, ריקודים מקודשים וכו' מומלצים עבורכם לאיזון האנרגיה. כמו גם ובעיקר ויתור על מושלמות, וביקורת.

אתם יצירתיים ואומנות היא חלק מכם. יופי ואסתטיקה הם בעלי חשיבות עליונה עבורכם

וזה אמור לגבי כל תחומי החיים.

אתם חמים ומקסימים, מליאי חיות, אוהבים בית וטבע. גישתכם תמיד מתחשבת, חשוב לכם להיות למען האחר וללחום את מלחמות הצדק למען החלש בחברה. שירות הומניטרי הוא אחד מהאידיאלים שלכם אך אתם גם אוהבים לקבל בחזרה.

אחד מהאתגרים שלכם הוא להבחין בין שרות לבין הקרבה. חוש הצדק שלכם מפותח מאוד, אתם נוהגים על פי ערכים גבוהים וכך מצפים שינהגו גם האחרים. אתם מאוד סנטימנטליים ורומנטיים, לכן אהבה, נישואין וקבלה חברתית חשובים לרווחתכם ולאושרכם.

אתם משפחתיים ובעלי השפעה רבה בבית. חשוב לכם שיהיה טוב לכולם אבל לפעמים מרוב

רצונכם לעשות את כולם מאושרים ומצליחים אתם עלולים לשכוח את עצמכם ולהיות "עסוקים"

בדאגה ובמצבו של בן המשפחה.

כילידי 24 לחודש אתם שיטתיים בדרך חשיבתכם, טובים בללמד ולהסביר את משנתכם אך לא רק,

יש בכם יכולת להעביר ידע וחכמה ולהיות המורים של העידן החדש. אתם מתייחסים לחיים ברצינות ולוקחים על עצמכם יותר מידי אחריות. אתם רגישים ואמפתיים ומחוברים יותר לצד האוהב של ונוס מאשר לצד הלוחם. ניחנתם באינטואיציה גבוהה, כמו גם פסיכולוגים טבעיים. צדק, יושר, אמונה, כבוד, אחריות והתחייבות נמנים עם עקרונותיכם. בית, אהבה ומשפחה הם הבסיס לאושר ולרווחה שלכם. אתם הורים מסורים ואוהבים, תעשו הכול כדי לספק לילדיכם ביטחון והגנה

אך הישמרו מלחנוק באהבתכם או להיות קפדניים מידי.




ובנימה אישית לילדי ה- 24 לחודש:


לפעמים נדמה לכם שכל כובד העולם נמצא על כתפכם, תשומת לבכם לכך שיש עוד אנשים שישמחו לשאת חלק מהעול שאתם נושאים.

חשוב לכם שדברים ייעשו כפי שאתם חושבים לנכון. סימכו על הסביבה שיש גם לה רעיונות לביצוע.

וותרו על ביקורת פנימית וצורך במושלמות אתם טובים כמו שאתם.

השהייה בטבע טובה לכם לקבלת השראה, שמירה על איזון, רוגע ושלווה.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777 לילדי יום לידה ה- 24 מתנה ממני: מתן מסר אישי כתשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת. #המתנה #ייעוץ_אישי #לחיות_בקלות #נומרולוגיה_יוצרת

bottom of page