top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 25 לחודש

עודכן: 8 בינו׳

#יום_הולדת נולדת ב- 25 לחודש? יש לך היום יום הולדת? מחכה לך מתנה ממני, (בסוף הדף) מכירים מישהו שנולד היום? אשמח שתעבירו לו. כילידי ה- 25 בחודש אתם נושאים בתוככם גם את האנרגיה של המספר 7. אתם מקוריים, אינדיווידואליסטים, פרפקציוניסטים ועצמאים. יש בתוככם תנועה פנימית המניעה אתכם ולעיתים גורמת למצבי רוח משתנים. כנושאי המספר 7 סביר שיעסיקו אתכם נושאים פילוסופים על חיים ומשמעות, ותהליכים שונים הקשורים לנפש האדם.

הסימבול של המספר 7 הוא נפטון, אל הים מה שמרמז לעיתים על חוסר מיקוד, עליות וירידות במצבי רוח ויחד עם זאת על יכולת ניתוח וירידה למעמקים. יכולת הסתכלות רחבה ושונה על המצבים תוך יכולת להיות שונה, מיוחד וייחודי. אתם מעדיפים לעבוד לבד אך לעיתים תרגישו מבודדים. אתם צריכים את הזמן והקצב שלכם כדי לנוח, להתבונן פנימה ואפילו למדיטציה ושלווה. אתם צריכים חופש ומרחב ולא ניתן להגביל אתכם. כילידי ה- 25 בחודש יש בכם אינטואיציה גבוהה. אתם רגשיים מאוד אך נושא הביטוי הרגשי מהווה אתגר עבורכם. יש לכם יכולת להביא את משנתכם, לבטא את עצמכם בדיבור רהוט ובעמידה מול קהל.

המספר 25 הוא נתיב האות ס' המייצגת את מזל קשת. 25 - פעמים חמסה, 5 אצבעות ב- 2 ידיים מעניק לכם מיומנות ידנית. אתם מוכשרים בכל הקשור בעשייה בידיים. רבי כישרונות רב גוניים, מתמצאים בתחומים רבים אך אין לכם רצון להיכנס לפרטים. תעדיפו כאמור לראות את התמונה הגדולה. אתם מעדיפים איכות על כמות ולעיתים תעדיפו להסתכל על המתרחש מהצד תוך נתינת התחושה שאין לכם חלק במתרחש. במצבים כגון אלו אתם עלולים להיראות כמתנשאים ויש שיקראו לכם סנובים. אתם אידיאליסטים, רוצים להציל את המסכנים והנזקקים בעולם אך לעיתים אתם עלולים לשכוח את הקרובים לכם באמת. ניחנתם בזיכרון ובכושר ביטוי מעולה, ביכולתכם להיות מרצים או מורים טובים אם תהיו מספיק סבלניים לכך. יש בכם יכולת גבוהה למסחר כמו גם להיות פסיכולוגים טובים, מה שבא לכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. יש לכם דמיון יצירתי וכושר ביטוי מצוין, מי יודע אולי תכתבו ספר שיביא לידי ביטוי את הכישורים האלה. האתגר הוא לא הכישרון שלכם אלא יכולת ההתמדה וההסכמה להיות בתהליך מתחילתו ועד סופו. אתם עשויים להתבודד ולהתכנס לתוך עצמכם, להיות שקטים ואז תהוו חידה לסובבים אתכם. יש לכם יכולת תקשור מעולה, כדי להשתמש בה עליכם לוותר על מושלמות וביקורת כלפי עצמכם.




ובנימה אישית לילדי ה- 25 לחודש:

השתמשו בכוח הרגשי שלכם כדי להגיע אל ליבו של האחר.

משפחה נותנת לכם כוח רב, פתחו מולם את הלב שלכם, הם רוצים לשמוע ולהרגיש אתכם.


יש לכם ידע בתחומים רבים, ואתם מעדיפים לדעת קצת על כל דבר, זה מאפשר לכם להביא את הידע שלכם בשיחות ומצבים רבים, אך זכרו - מדובר ביידע, אל תשכחו את הרגשות שלכם.


יתכנו מצבים של עצב וחוסר משמעות, הכניסו שמחה לחייכם מה שיאפשר לכם להסתכל על הרגע

באופטימיות ואהבה. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777

לילדי יום לידה ה- 25 מתנה ממני: מתן מסר אישי כתשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל.

מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.



bottom of page