top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 26 לחודש

עודכן: 8 בינו׳

יום_לידה נולדת ב- 26 לחודש? יש לך היום יום הולדת? הפוסט הזה הוא בשבילך, אשמח לתת לך גם מתנה. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.


כילידי ה- 26 לחודש אתם נושאים בתוככם גם את האנרגיה של המספר 8. ניחנתם בחוש חזק לאחריות, משמעת, יציבות, התמדה ומחויבות. סביר שהנושאים שיעסיקו אתכם קשורים ל: -משמעת וחוקים - חברה - סטטוס - דמות אב - מעמד.

אתם שאפתנים, בעלי חלומות גדולים, שקדנים, מתמידים אך לא תצאו מגדרכם

כדי להשיג את מטרותיכם.

אתם יצירתיים, אנליטיים יעילים ואוהבים לשלוט במצב ובאנשים. ניחנתם ביכולות ניהול מעולות: כישרון מיוחד בניהול ובטיפול בכספים.

עקרונות צדק, הגינות ויושר הם חלק מכם. ניחנתם בכושר שיפוט מעולה וכישרון אינטואיטיבי מיוחד

לעמוד על טיבם של אנשים.

יש לכם יכולות לנוע בעולם העסקים, הכספים הבנקאות וכד' אך עליכם ליצור איזון בין הצד החומרי לצד הרוחני. 8 הוא סמל האינסוף והוא מושפע מכוכב שבתאי מה שעלול לגרום למניעות והגבלות בעשייה שלכם. הדרך שתתמודדו מול האתגרים, האמונה, ההתמדה וההליכה בדרך הישר, היא זאת שתפתח או תסגור עבורכם את הדלת. אינכם אוהבים להיות בעמדת כפיפות, אבל אתם יודעים לעבוד היטב גם בשותפות. אתם נוטים לביקורתיות , מה שמקשה עליכם לראות את יופיים של הדברים כמו שהם. בעסקים אתם זקוקים לשותפים אך אתם נוטים להתאכזב משותפויות שיצרתם.

תשומת ליבכם כי חשוב עבורכם לשמור על הקיים ולא להתפתות להרפתקאות ברכוש.

יש בכם כח הישרדותי המאפשר לכם לקום מטלטלות החיים ולהיבנות מהכישלונות שעברתם.

לרוב לא תפגינו כלפי חוץ את רגשותיכם , סביר שתפגינו אותם במעשים. אתם מאוד הומניטריים ותמיד נכונים להגיש עזרה למי שזקוקים לה.






ובנימה אישית לילדי ה- 26:

💛 אתם הורים מסורים ומגוננים, אך דורשי משמעת ולפעמים עלולים לחנוק מרוב דאגה.

💛 יש בכם אהבה למשפחה ולמסגרת אך לעיתים אתם מנסים לבדוק את הגבולות שלא מאפשרים לכם את המרחב לו אתם זקוקים. 💛 אתם נדיבים ואוהבים לשתף פעולה, שימרו על עצמכם מפני נתינה לצורך קבלת תשומת לב והתייחסות. 💛 דמות האב, סמכות וסמכויות משמעותית בחייכם. התנצחויות אל מולם עשויה בעתיד

להצמיח אתכם.

💛 הורדת ביקורת וציניות תאפשר לכם להסתכל על המצבים והעומדים מולכם בעין טובה ומכילה.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777


לילדי יום לידה ה- 26 מתנה ממני: מתן תשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל.


מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.







bottom of page