top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 27 לחודש

עודכן: 13 בינו׳


נולדת ב- 27 לחודש? יש לך היום יום הולדת? הפוסט הזה הוא בשבילך, אשמח לתת לך גם מתנה. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.

כילידי ה- 27 לחודש אתם נושאים בתוככם גם את האנרגיה של המספר 9. המספר 9 הוא למעשה תדר אוניברסלי, למען הכלל. באתם לתמוך ולתרום לעולם של חמלה וטוב. אתם נחשבים ללוחמים ויחד עם זאת עדינים ובעלי הליכות אציליות.

סביר כי הנושאים שיעסיקו אתכם הם: הומניטריות - סבלנות - מרץ - חופש וחירות.

אתם אינטליגנטים, ניחנתם במשמעת עצמית חזקה מאוד ומוסר גבוה. תהיו מוכנים לעשות שלום גם עם האויבים שלכם. תדר 27 הינו רגוע ושקט, תדר עדין של אנשים שנדלקים מהר ונכבים מהר לכן גם סולחים ושוכחים. אתם כמו מצע תומך למען אחרים ואנשים באים להתייעץ אתכם. אתם אוהבים אנשים, מרפאים מטבעכם ומחבבים את מקצוע הרפואה על כל סוגיו. יש בכם את היכולת להסתכל על מצבים ממעוף הציפור ומיד להבין במה מדובר. אתם איכפתיים, לוחמי הצדק. רואים את עוולות הזולת ואין לכם ספקות בהגשת עזרה לחלשים ונזקקים, תעזרו כיכולתכם, לא תחכו לתמורה ופשוט תמשיכו לתחנה הבאה. יש בכם נדיבות שאינה מתעכבת או מבקשת חזרה התייחסות לנתינה שלכם. יש בכם נפש חופשיה ולא ניתן להגביל את חרותכם.

לילדי ה- 27 יש חוכמה פנימית ואינטואיציה גבוהה, יש בכם כמו מחושים שישר קולטים את הסביבה. חשיבתכם עמוקה ואתם מהירי תפיסה, כמו גם מהירים ועלולים להיות אימפולסיביים.

אתם מאלה שתעדיפו את הפרטיות על פני שמירת קשרים לטווח ארוך ולכן לא פעם תמצאו את עצמכם מנותקים מדברים או אנשים שרקמתם איתם קשר.

אתם רחבי אופקים, אוהבים להיות חלק מפרויקטים גדולים. תעדיפו קריירה שקשורה לנסיעות,

דרכים, רפואה ותקשורת. למעשה אתם רבי כישרונות והאתגר שלכם יהיה להתמקד ולבחור נושא שתעסקו בו. רגישותכם גבוהה ואתם נוטים למצבי רוח משתנים, חשוב לכם מרחב ויש לכם צורך להיות לבד עם עצמכם.

נסיעות, טיולים וטבע הם חלק ממכם, מאפשרים לכם תנועה וחיבור פנימי אותנטי.


יש לכם יכולת להעמיק בנפש ולהיות מטפלים ויועצים טובים. חשוב שתהיו אתם השולטים ומנווטים את התדר.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777


לילדי ה-27 מתנה ממני: תשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל.


מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.


bottom of page