top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 28 לחודש

עודכן: 8 בינו׳

#יום_לידה נולדת ב- 28 לחודש? יש לך היום יום הולדת? הפוסט הזה הוא בשבילך, אשמח לתת גם לך מתנה. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.

כילידי ה- 28 לחודש אתם נושאים בתוככם גם את האנרגיה של המספר1. ה- 1, המנהיג שבתוככם, יותר שקט ובעל יכולת הכלה גבוהה יותר משל שאר מספרי 1. אתם עצמאים מטבעכם ופועלים לפתח את עצמאותכם תוך כדי יצירתיות בהשגת המטרות שלכם מתוך ידיעה ברורה של הדרך להשגת המטרה. אתם נחושים, דינמיים ובעלי אנרגיות רבות וחיוביות. אפשר בהחלט לאמר שרובכם רוצים שהדברים יבוצעו בדיוק כפי שאתה רוצים ולא הדבר יכול להעביר אתכם על דעתכם. יש בכם רצון ואהבה להרחיב אופקים תוך חיפוש אחר הזדמנויות חדשות וחוויות מרתקות. כילידי ה- 28 לחודש אתם יודעים להסתכל על הדברים מזוויות שונות בכדי להגיע לפתרון ולרוב לא תעזבו בעיה עד שתגיעו לפתרונה.

יש בכם אנרגיה עצומה ויכולת לפרוץ כחלוצים במקומות ובארגונים בהם אתם נמצאים. אתם האדם העצמאי שאינו יכול להיות לבד, שואפים להצליח בחיים, להיות מובילים ומנהלים. יש בכם אומץ לב להשגת המטרות שהצבתם לעצמכם. בתוככם כושר הישרדות עצום מה שמאפשר לכם לקום ולהתחיל כל פעם מחדש. יש בכם רצון להביע את עצמכם מתוך ראייה הומניטרית, מה שדוחף אתכם להירתם למפעלי צדקה,

בתי ספר, בתי חולים, בתי יתומים וכד'. אתם דיפלומטים מעולים, שמרנים אך גם מוכנים לקחת סיכונים. יתכנו קשיים בחיים הציבוריים והמשפחתיים שלכם , אולם האופי השאפתן והחזק שלכם בעל מחשבה של חירות וצדק, יעזור לכם להגשים את שאיפותיכם ויוביל אתכם להצלחה, הכרה ומעמד. יש לכם דעות נחרצות ומוגדרות, עם זאת יש באופי שלכם גם משהו רך ונדיב ולרוב תהיו מוכנים לעזור לזולת. יש בכם אמון באנשים, אתם אידיאליסטים ובעלי מוסר גבוה אך לא כולם כאלה מה שגורם לכם להתאכזב ביחסים עם האחר ולעיתים אפילו להפסיד מכך כספים, הזדמנויות וכד'. מומלץ לכם לעשות ולעבוד בשיתוף פעולה, אינכם חייבים לעשות את הכול לבד. בית וחיי משפחה יציבים הם בחשיבות עליונה עבורכם, אתם הורים אוהבים ומסורים אחראים וגם דורשי משמעת. אינכם מבטאים את הרגשות שלכם בקלות ולכן עלולים להיתפס כקרי מזג.





ועוד קצת עליכם ילידי ה- 28

28 בגימטרייה = כח. ב- 28 יש פעמים 14 (יד +יד = ידיד=כח ) שילוב הידים שלכם פנימה נותן את התחושה

שאינכם צריכים את האחר לעזרה.

הכח הוא להיות הידיד של עצמך, לנהוג פחות בביקורת ולהפגין יותר אהבה עצמית.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777 לילדי יום לידה 28 מתנה ממני: תשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל. מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת. #המתנה #ייעוץ_אישי #לחיות_בקלות #נומרולוגיה_יוצרת



bottom of page