top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה ה- 30 לחודש

עודכן: 8 בינו׳



ילידי ה- 30 לחודש נושאים בתוכם את האנרגיה של המספר 3 כשהיא מוכפלת פי 10. הנושאים שיעסיקו אתכם הם: ביטוי שמחת חיים ואופטימיות - אמונה - התרחבות - שפע - שירות לכלל.

3 הוא מספר של איזון, זהו המספר שמחבר בין ניגודים: 1 ו - 2, זכר ונקבה, אמא ואבא. 3 הוא הילד. לאנשי 3 יש תדמית של "מזליסטים". הם כיפים לסביבה ומוקד עניין בחברה. הם מסוגלים להתמזג בכל מקום בו הם נמצאים, יש להם יכולת תמרון ואלתור, 3 הוא גמישות. יופיטר הוא הכוכב המשפיע על אנרגיית ה- 3 וביכולתו לשנות ולהיטיב מצבים. את יופיטר מאפיינים צדק ומוסר גבוהים, ואהבה וחמלה. הוא מטיב וגורם להתרוממות רוח. אנשי ה- 3 מסתגלים בקלות אך גם בקלות נוטים לדאגה ופאסימיות, תשומת ליבכם לאנרגיית יופיטר המסוגלת להרחיב מצבים לחיוב או לשלילה. מהות ההרחבה תלויה במחשבות שלכם, שימו לב היכן הם ועד כמה אתם בחיובי ובאופטימי. כילידי ה- 30 לחודש אתם בעלי רוח חופשית, אוהבים חופש וחירות. אתם פעלתנים ומתקשים לשבת בשקט. יש לכם דמיון יצירתי וחשוב שתבחרו בעיסוק וקריירה שעשויים להלהיב אתכם. אתם מחפשים תחום דינאמי שיש בו קשר עם אנשים כמו: מרצה, מורה, איש מכירות, מורה דרך, פסיכולוג וכד'.

תמיד אפשר לסמוך על עזרתכם, אתם אוהבים חברה ומקובלים בה ויש ביכולתכם לקבוע בה את האווירה. אתם אוהבים טיולים, הרפתקאות, פעילות גופנית. ניחנתם באינטליגנציה רגשית גבוהה בורכתם בחוש הומור וביכולת הנאה מן החיים. ביטוי עצמי יצירתי חשוב לתחושת האושר שלכם. נושא הביטוי האישי משמעותי בחייכם.

יש שיבטאו את עצמם דרך אומנות, יצירה, שירה, בישול וכו'

ויש שיעדיפו להשאיר את היצירתיות לדרך החשיבה ו7לעבוד עם הראש ולא עם הרגש. מה שחשוב הוא לא לכלא את הרצון והצורך לבטא. מספרי 3 אוהבים להחצין את עצמם אך ילידי ה- 30 לחודש יותר שקטים ומצטנעים. יש בכם אנרגיה צעירה לנצח.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777

לילדי ה- 30 לחודש מתנה ממני: מתן תשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל.

מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.



bottom of page