top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

משמעות יום לידה 3

עודכן: 8 בינו׳

משמעות יום לידה 3 המספר 3 מהווה למעשה המשכו של תהליך בונה ויצירתי. 3 הוא מספר של איזון, זהו המספר שמחבר בין ניגודים: 1 ו - 2, זכר ונקבה, אמא ואבא. 3 הוא הילד. הנושאים שיעסיקו אתכם הם: ביטוי שמחת חיים ואופטימיות - אמונה - התרחבות - שפע - שירות לכלל.

לאנשי 3 יש תדמית של "מזליסטים". הם כיפים לסביבה ומוקד עניין בחברה. הם מסוגלים להתמזג בכל מקום בו הם נמצאים, יש להם יכולת תמרון ואלתור, 3 הוא גמישות. יופיטר הוא הכוכב המשפיע על אנרגיית ה- 3 וביכולתו לשנות ולהיטיב מצבים. את יופיטר מאפיינים צדק ומוסר גבוהים, אהבה וחמלה. הוא מטיב וגורם להתרוממות רוח. אנשי ה- 3 מסתגלים בקלות אך גם בקלות נוטים לדאגה ופאסימיות, תשומת ליבכם לאנרגיית יופיטר המסוגלת להרחיב מצבים לחיוב או לשלילה. מהות ההרחבה תלויה במחשבות שלכם, שימו לב היכן הם ועד כמה אתם בחיובי ובאופטימי.

ילידי ה- 3 הם סוג של פילוסופים המתעניינים במהות היקום ומקומו של האדם בו, הם צמאי השכלה ודעת ומאפיינת אותם סקרנות, עניין ולמידה. יש בכם כישרון להבעה בכתב ובעל פה, למעשה נושא ההבעה יעסיק אתכם ואם תתנו לעצמכם דרור, ופחות תהיו ביקורתיים כלפיכם תגלו את הכישרונות ואת האישיות המיוחדת שלכם. ילידי ה- 3 לחודש מתנסים תדיר בשיעורים של ביטוי עצמי רגשי וזאת אחת הדרכים שלכם להתפתחות אישית..

יש בכם קסם אישי ואתם יודעים איך להתקרב לסביבה בה אתם נמצאים, סוג של "חוצפנים" המקובלים ואהובים על החברה שלרוב תסלח להם על התנהגות או עשייה בניגוד לקודים המקובלים. אתם חברותיים עם דמיון מפותח ונוהגים להקרין אופטימיות. יש ביניכם צחקנים ומצחיקים, כישרוניים ומיוחדים אך נוכל למצוא מבינכם גם את ה"ליצן העצוב" כאלה שלא הכול שלם בתוכם אך כלפי חוץ לא יוותרו על תדמית מצחיקה שאצלה "הכל בסדר". 3 כיום לידה מאפיין רוח צעירה, אנשים של חופש, נסיעות טיולים והרפתקאות. לעיתים התחושה המתקבלת היא שעומד מולנו סוג של "פיטר פן נצחי המסרב להתבגר. מאחר והרבה תחומים מעניינים אתכם אתם נוטים להתפזר לכיוונים שונים מה שלא נותן לכם כיוון או מטרה ברורה. התמקדות בנושא אחד תאפשר לכם לרכז את כישרונכם במקום אחד ולהתקדם משם. המספר 3 מציין שמחה, אור ואת הטל הנמצא לפני עלות השחר. אנשי 3 באו להביא שמחה למקומות בהם הם נמצאים. אתם כמו ילד, רוצים הכל "כאן ועכשיו" ולא תמיד תמצאו את הסבלנות לחכות לסוף התהליך ואתם מאבדים את האמונה בתהליכים ובמה שאתם מצפים לו. איבוד האמונה ירחיק מכם את השמחה, עליכם לפתח סבלנות ולהבין שכל דבר מבשיל בעתו ולא בזמן שאתה רוצה אותו. יש בכם אנשי חכמה ויידע, קולטים בקלות ומבינים בתחומים רבים. היכולת שלכם היא לעזור ולתמוך ואתם אוהבים גם מחיאות כפים והתייחסות בעקבות עשייתכם. אך תשומת ליבכם לכך שבמקומות שאתם לא מייצגים את עצמכם נכונה מישהו אחר קוטף את התהילה עבור העשייה שלכם. המון בהצלחה לכם ילידי ה- 3 לחודש.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

האמור מוגש כשרות וערך ואינו מהווה תחליף לייעוץ. ייעוץ שלם ומדויק כולל בתוכו את השם התאריך המלא ושעת הלידה. לשאלות וייעוץ אישי להצלחה שלך ניתן לפנות אלי 054-6675777

לילדי יום ההולדת ה- 3/7 מתנה ממני: תשובה לשאלה/דילמה מתוך המפה האישית וקלפים המותאמים במיוחד לשואל.

מוזמנים לתייג ו/או להעביר לחברים שחוגגים היום יום הולדת.

bottom of page