top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

אימון בכלים יצירתיים

עודכן: 17 בינו׳ 2022

הגישה בה אני מאמינה ופועלת לפיה הינה הגישה ההוליסטית.

הגישה אומרת, בין היתר, שכל אדם רוצה להתקדם בחיים ובכל אחד קיימות התשובות לשאלות אותן הוא מבקש לדעת, לדרך אותה הוא רוצה לשנות, לתהליכים בהם הוא נמצא ומחפש מתוכם פריצת דרך שתוביל אותו למקומות חדשים.


יצירתיות הינה היכולת שלי לשנות ברגע נתון, להרגיש חופשי להיות ספונטני ולפעול גם מיתוך האינטואיציה שלי הנמצאת גם בגוף, בלב ובבטן.


כלים יצירתיים הם כלים כמו – ציור, תנועה, קלפים טיפוליים, דמיון מודרך המאפשרים הבעה חופשית על ידי מעקף של החשיבה. אלו כלים שיכולים לבא לידי ביטוי מתוך שקט ושלווה ומתוך מקום חסר ביקורת ושיפוטיות על מה שמגיע ומתגלה. אנחנו פועלים בהם ללא כוונה לפתרון מסוים או תוצאה מסוימת שאנו אמורים להגיע אליה, אלא פשוט נותנים לדברים לעלות ולהפגין את נוכחותם.


להבעה של רגשות מחשבות ורצונות באמצעים אומנותיים יש יכולות ריפוי.


היכולת להיות חופשיים מביקורת ולהתחבר למקום פורה בתוכנו יוצרת קשר עם התת מודע, ומאגרי הנפש הפנימיים והעמוקים ביותר. החיבור לעצמנו משפר הערכה עצמית, ומגדיל את המרחב הפנימי וכך מתאפשר חופש פעולה ויצירת מעוף בכל תחום שנבחר.


הידע המגיח אלינו מופיע בצורות של סמלים, דימויים ותחושות גוף. העבודה על הבנת הסמלים מאפשרת לדברים ולתובנות החדשות להגיע ולשפר את חיינו.


חשוב לעקוף את החשיבה מפני ששם מאוחסנים הדברים המוכרים לנו, האנליטיים והמחושבים יחד עם אמונות ומחשבות מגבילות , שדונים ופחדים שצברנו מילדותינו במהלך השנים ויתכן והם אינם משרתים אותנו יותר. במהלך הזמן למדנו לתת את "התשובות הנכונות" ולפעול לפי מה שמצופה מאתנו. שכחנו אותנו כמי שרוצים לשמוח, לקשקש ולהיות טבעיים בלי ביקורת ובלי שליטה. שמנו עלינו מסיכות והגבלים.


כבר נאמר : "אם תלך באותה דרך – תגיע לאותו מקום", לכן כדי לצאת מאותה חשיבה מוכרת , לעקוף את הפחדים והשדונים ולהגיע למשהו חדש רצוי לשנות הרגלים קיימים ולנסות למצא תשובות למה שמעסיק אותנו במקומות חדשים.


קשה ביום יום לקבל משהו אחר כאשר אנחנו שקועים בתוך הדברים ונמצאים בעשייה. רק מתוך שקט , התבוננות מהצד והסכמה להגיע למקומות אחרים נוכל לשנות.


בתהליך של אימון אישי אני מביאה ידע עמוק מתוך תורת הנפש היהודית, החסידות, פסיכותרפיה הוליסטית , פסיכולוגיה חיובית נומרולוגיה וסוד האותיות.

ואת מביאה את האוצרות הפנימיים שלך. את הרצון לשנות ולהרגיש שלימה.


באימון נוצר תהליך של אמון ומרחב המאפשר לדברים לעלות.

לכל דבר יש מקום. כאן נוצרת אפשרות למצוא את השקט בתוכנו ולהתחבר אל המאגרים

הפנימיים של התת מודע, הלא הם תיבת האוצרות שלנו.

הדרך שלנו להגיע אל תיבת האוצרות הינה מתוך מקום של אמונה בקיומם.

מתוך התחברות למקום בתוכנו שמאפשר לכל אחד פשוט להיות מי שהוא.


אני רוצה לספר לכם על הדר (שם בדוי):

הדר עברה כברת דרך בחייה. תמיד הסכימה עם כולם והיתה שואלת ומתייעצת עם האחרים ולא ממש סומכת על עצמה.

אחרי תהליך שעברנו אני מקשיבה להדר שמקריאה ומשתפת שמיתוך דמיון מודרך פגשה בתוכה דמות חכמה שנתנה לה הנחיות לגבי המשך דרכה. להיות קשובה לעצמה ולראות אותה כמי שמחוללת שינוי בתוכה. לסמוך על הידע שלה ולתת לעצמה מקום בחייה.


אחד הפסוקים שהדמות אמרה להדר וריגש אותה היה:

"למצא את הפסוק שלך את הכוונה והדרך, זוהי ההתחלה שלך. להאמין בנכונות הדרך ולראות אותך".

זה היה כל כך חזק לקבל את המילים האלה באותו רגע.

הדר התחילה לבכות.

ההבנה שנגלתה לה, חוסר היכולת שלה לראות את עצמה ביום יום, המחויבויות הרבות שלה ששמות אותה ואת צרכיה בסוף הרשימה. שום דבר לא היה משפיע על הדר יותר חזק מהרגע הזה.


מתוך התהליך הדר מצליחה לצבור כוחות בתוכה ולאט לאט היא מדווחת שהיא שמה יותר ויותר לב למקום שלה ולעצמה. ההבנה שהכוח הוא שלה ורק לה יש את היכולת לדעת מה טוב עבורה מאפשרים לה לנוע למקומות חדשים ולא מוכרים בחייה.


בכולנו יש קצת משהו מהדר, רובינו לוקים בכישרון הזה לשים את עצמנו בסוף ולעיתים כשאנו מגזימים זה משפיע על החיים שלנו.


זוהי הזדמנות לראות את החיים בדרכים נוספות🙏.


מזמינה אותך להתקשר ולבדוק האם תהליך אימוני מתאים לך. אסנת לינדר מאמנת לשינוי בגישה הוליסטית- שילוב של גוף, רוח ונשמה 054-6675777


16 צפיות
bottom of page