top of page
  • תמונת הסופר/תosnatlinder

לגלות את ההזדמנויות וליצור את המזל

עודכן: 4 באוג׳ 2022


רוצה להשפיע על החיים שלך?

רוב האנשים רוצים להשפיע על הדרך והחיים שלהם. יכולת ההשפעה גורמת לשמחה, אושר ונותנת הרגשת ביטחון שהכל בסדר.

ובכל זאת, לא תמיד מתאפשרת ההשפעה ובחיים כמו בחיים שום דבר לא קבוע.

מידי יום אנחנו מבינות שלא הכל בשליטתנו, הרוב לא גלוי לנו ואנחנו לא תמיד מבינים את הסיבה של המצב המאתגר אותנו.

למעשה על פי האמונה היהודית הכל קיים בעבורינו בעולם הזה. אנחנו מקבלים את כל מה שאנחנו צריכים ולאו דוקא את מה שאנחנו רוצים כדי להביא את האון/ היכולות והמיוחדות שלנו.

לכל אחד תכלית ותפקיד במחשבת הבריאה, כאשר נבין זאת ונפעל לגילוי האני הפנימי, האמיתי והאותנטי נוכל יותר ויותר להבין את מורכבות חיינו.

התפקיד הוא הדרך להגשמת עצמנו, והבאת האוצרות הפנימיים והיכולות שנולדנו איתם לידי ביטוי.

אז למה הדרך מאתגרת? למה היא לא תמיד ברורה? מה ניתן לעשות כדי לגלות אותה?

חכמינו ז"ל אמרו שהמילה עולם מגיעה מתוך השורש ע.ל.מ והכוונה להעלם והסתרה.

למעשה , כמו שכתבתי, הכל קיים בעבורינו בעולם הזה, בעבור האושר שלנו. כדי להגשים את עצמנו, עלינו לגלות את ההזדמנות המאפשרת לנו לפעול למען המטרות שלנו.


מתוך המצבים השונים יש באפשרותנו להיזכר במי אנחנו ובמי שבאנו להיות, בתפקיד שלנו ובתכלית לשמה נולדנו. כשנגלה אותם ונפעל לממש ואפילו דבר אחד נרגיש את השינוי בתוכנו ומחוץ לנו.

אנחנו מגלים אותנו מתוך החוויות והתנסויות החיים.


לא פעם שמענו אנשים שאמרו שלא האמינו שיש להם את הכוחות והיכולות שהשתמשו בהם בעתות מצוקה.

החשוב הוא להבין שכל אחת היא יותר ממה שהיא יודעת ומכירה על עצמה, לא צריך לחכות לעתות מבחן.

יש באפשרותנו לצמוח ולהתחבר לעצמנו לדרך ולפוטנציאל שלנו.


יש כאלה שיגידו: לא הולך לי, המזל לא שיחק לי, אולי גם יאשימו את הסביבה שלהם והאנשים מבחוץ.

ויש שינסו לבחון ולבדוק איך כן אפשר ללמוד ולהוציא את המיטב מתוך המצב. זה עניין של גישה, אמונה והתמסרות.


האם החיים זה רק מזל?

השבוע באחת הקבוצות שלי דיברנו על ההזדמנויות בחיים. אנשים סיפרו על הזדמנויות שקיבלו ממורים שעזרו להם להתקדם, על מתנות והזדמנויות שהם היו עבור אחרים וגם היו כאלה שאמרו ש"החמיצו את הרכבת", לא ראו את האפשרויות שהיו להם בתקופות שונות. ההזכרות בפיספוס הייתה מעציבה, רובם אמרו "אם אז, היה לי את השכל של היום"...

את העבר אין להשיב, אך מה כן אפשרי? לפעול כאן ועכשיו למען ההווה והתחושה הטובה. או יותר מדוייק להיפתח להזדמנויות ודרך חדשה.


זה הזכיר לי את הסיפור על האיש שחשב שאין לו מזל, הוא הלך לשאול את אלוהים למה החיים שלו נראים כל כך רע וגם רצה לבקש קצת מזל. בדרך היו לו מפגשים וחוויות עם גורמי טבע שונים, אישה, עץ, חיה שכולם גרמו לו להבין שהוא לא לבד בבקשה שלו, לכל אחד חסר עוד משהו קטן כדי להרגיש מאושר. ובכל זאת כאשר אלוהים נתן לו את מה שביקש בצורת הזדמנויות הוא ענה: אני לא יכול עכשיו, אני חייב לרוץ לחפש את המזל שלי. זאת דוגמה לפיספוס, לאדם ששבוי במצבו ובחוסר היכולת שלו לראות את מה שקורה מסביבו במידה והיה לוקח את ההזדמנות, החיים שלו היו משתנים לטובה.


אם היתה מגיעה אליך פיית המשאלות ונותנת לך לבקש משאלה אחת. מה היית מבקשת? זוגיות? עושר? יופי? רוב האנשים יבקשו - מזל! אנחנו כל הזמן מחפשים את המזל. מחפשים אותו בכל מקום ובכל זמן. אבל באמת לא צריך לחפש אותו. המזל נמצא איתנו כל הזמן. כל מה שצריך הוא לגלות את ההזדמנות הנקרית בדרכנו. יש אומרים שמזל זה: להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. ובכל זאת אני מכירה אנשים שהיו במקום הנכון ובזמן הנכון ועדיין מרגישים תחושת החמצה כי לא ידעו לזהות את ההזדמנות. ביכולתנו לשנות את המצב מתוך שינוי גישה, ראיית ההזדמנויות ופתיחות לאמונה והכרה במסוגלות שלנו. כדי שנדע לראות את ההזדמנות עלינו : ✔להיות במודעות ותשומת לב ✔להרחיב את התודעה שלנו

ללמוד להכיר ולשנות את מה שמסתתר ומעכב אותנו כמו:

פחדים וחרדות חוסר אותנטיות עסוקה במה צריך ולא במה מתאים לי המחשבה שלא רואים אותי ואת הצרכים שלי התחושה שלא יוצאת מהלופ שמסתובב לי בראש ניתוק מהרגשות/ גוף, לא מחוברת לכל הכוחות שלי חלקים "מסוכסכים" בתוכי. אמונות מגבילות, דפוסים אוטומטים. ביקורתיות וחוסר אהבה עצמית. קושי לקבל החלטות ריצוי ונתינה ללא יכולת לקבל. חוסר נוכחות בחיים, כאן ועכשיו. עסוקים בחוץ ולא בפנים. אירועים מבחוץ ומה שלא בשליטה שלנו. ספקות

שינוי בדבר אחד ישפיע על שינוי בתחומים ומעגלים נוספים בחיינו.

ככל שאת ברורה יותר לעצמך, אוהבת את מי שאת ומאמינה ביכולות שלך תוכלי לגלות יותר הזדמנויות לאושר והגשמה. המפה הנומרולוגית מאפשרת לך לגלות את הפוטנציאל שלך ודרך להגשים אותו. המפה מפרטת גם את פוטנציאל ההזדמנויות לתקופה זו בחייך. ביחד, בתהליך מעצים ומאפשר תוכלי להתקדם לעבר האושר וההגשמה שלך.


היית רוצה להשפיע על הדרך והחיים שלך? אל תשאירי את כל העבודה למזל.

זה הזמן הנכון ליצור את השינוי מבפנים.

התוכנית שאני מציעה לך כדי להיפתח אל ההזדמנויות והדרך להגשמתן בשנת 2022 כוללת שלוש אפשרויות:

  • ייעוץ אישי (חד פעמי) מתוך הנומרולוגיה הקבלית והמערבית.

  • תהליך של 2 - 10 מפגשים (ככל שיתאים לך) שיאפשרו לך לצאת למסע של חוויה ולמידה שבו תוכלי להעלות להכרה את המיוחדות שלך כדי להצליח ולגלות מבט שונה והזדמנויות חדשות בדרך שלך.

  • מפת הזדמנויות אישית שבה תגלי: מהו הפוטנציאל האנרגטי עבורך בשנת 2022/3 ועל אלו נושאים יושם הדגש. לקבלת פרטים נוספים את מוזמנת להתקשר 054-6675777 אסנת לינדר מאמנת לשינוי בגישה הוליסטית- שילוב של גוף, רוח ונשמה








100 צפיות
bottom of page